Press - pressmeddelanden och pressbilder

Media, bloggare eller opinionsbildare inom trädgård och odling? Vi välkomnar dialog och användning av vårt material i press och på bloggar. Här har vi sammanställt relevant information för att underlätta för dig.

Här är våra senaste pressmeddelanden:

Pressbilder

Vi kan tillhandahålla högupplösta bilder på de flesta produkter i vårt sortiment. Kontakta oss bara så ordnar vi! Vi tycker också det är jättekul om du vill använda bilder av vårt sortiment på din webb, men glöm inte att länka tillbaka till produktsidan och att skriva Gecko Trädgårdsbutik i samband med bilden.

Kontakta oss!

Har du frågor om våra artiklar, produkter, nyheter i sortimentet, frågor kring Gecko Trädgård som företag, vår butik utanför Eskilstuna, eller om våra artiklar, maila oss på asa@gecko.se! Du kan självklart också ringa oss på 073-55 444 53.

Vill du få tips på nytt, snyggt och annorlunda till trädgården, eller information om nya matiga trädgårdsartiklar? Prenumerera gärna på vår populära nyhetsbrev och maila oss (asa@gecko.se) så lägger vi till dig i vår distributionslista för pressen!

Samarbete med tidningar, press och bloggare

Vill ni samarbeta med oss? Kanske en utlottning i er tidning eller på bloggen? Eller ska vi skräddarsy några av våra populära quiz till din målgrupp? Kontakta oss!

.